Μετακομίζουμε!!

buying-a-new-home1

 

Kαι ναι, είναι πλέον επίσημο! Αλλάζω σπιτάκι! 😀

Αποχαιρετώ το πρώτο μου, δειλό καταφύγιο και μετακομίζω σε μία νέα στέγη. Οι βαλίτσες μου είναι γεμάτες με τα ίδια όνειρα, την ίδια απερίγραπτη αγάπη προς την έκφραση των συναισθημάτων μου, την επικοινωνία, το ταξίδι προς νέες γεύσεις, κοσμοθεωρίες, καινούργιους ορίζεντες και απάτητα φεγγάρια.

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα ξεχάσω ποτέ το πρώτο μου αυτό μονοπατάκι, που μου χάρισε χαρές που ποτέ μου δεν είχα φανταστεί πως θα μπορούσα να αισθανθώ, ακόμη κι αν ποτέ δεν κατάφερα να είμαι συνεπής απέναντί του.

Ευχαριστώ όλους εσάς που μου δωρίσατε απλόχερα την υποστήριξή σας, χωρίς κανένα αντάλλαγμα. Σας ευχαριστώ που ανεχτήκατε τα γεμάτα ασυναρτησίες κείμενά μου, τις κουραστικές μου γκρίνιες και τις μελαγχολικές μου σκέψεις. Δεν έχω ιδέα αν είναι δυνατόν μέσα σε λίγες γραμμές να συνοψίσω όλα αυτά τα χαμόγελα που σχηματίζονταν στο πρόσωπό μου μετά από κάθε σχόλιο που αντίκριζα. Και κάθε φορά ο ενθουσιασμός μου ήταν ακόμη μεγαλύτερος κι από την πρώτη, πιστέψτε με. Εξάλλου, ο στόχος μου, από την αρχή, ήταν να καταφέρω να αγγίξω έστω και μία ψυχή, να έχω έστω και έναν συνοδοιπόρο στο μονοπάτι μου. Αυτό για μένα ήταν το μεγαλύτερο, το πιο λαμπρό και όμορφο αστέρι, αυτό που είχα πάντοτε στο νου μου να αγγίξω και πάντοτε μου φαινόταν τόσο μακρινό, τόσο άπιαστο.

Τώρα ξεκινάει ένα νέο ταξίδι για μένα. Ίσως να μην αλλάξουν πολλά, ίσως πάλι και όλα. Εύχομαι, με όλη μου την καρδιά, στο δικό σας ταξίδι, να είστε όλοι σας πάντοτε ευτυχισμένοι, υγιείς και ποτέ να μη σταματάτε να ονειρεύεστε!

Θα σας ήμουν απίστευτα ευγνώμων αν με επισκεπτόσασταν στο καινούργιο μου δρομάκι! 😀 Αν, πάλι, όχι, ελπίζω, όπως και να ‘χει, κάθε σας ημέρα να ‘ναι πλημμυρισμένη με φωτεινά χρώματα, αγαπημένα πρόσωπα, ανείπωτες γεύσεις και φανταστικές εκπλήξεις!

Σας ευχαριστώ για όλα!

http://monopatistasteria.blogspot.gr/

 

1 thoughts on “Μετακομίζουμε!!

Σχολιάστε