Μια επιστροφή, ένα δώρο κι ένα βραβείο…

Πόσοι θα θέλαμε αυτή τη στιγμή να υπήρχε ένα μαγικό ραβδί στα χέρια μας; Πόσοι θα ευχόμασταν να ταξιδεύαμε σε νέα, καινούργια, πρωτότυπα μέρη; Σε φωτεινά λιβάδια, απέραντα δάση, ανεξερεύνητα ποτάμια; Κι όμως, πώς θα ανακαλύψουμε νέους ωκεανούς, αν δεν απομακρυνθούμε από την ακτή; Εφηύρε μήπως κανένας κάποιο τεχνολογικό μέσο που μας επιτρέπει να βρισκόμαστε σε δύο μέρη ταυτόχρονα; Μάλλον όχι…Και; Και τώρα τι κάνουμε; Κατεβαίνουμε και το τελευταίο σκαλοπάτι του πλοίου για το όνειρο, σκίζουμε ένα εισιτήριο που αποκτήσαμε με κόπο και δάκρυα; Ή χάνουμε την ακτή που με υπέρμετρη υπομονή φιλοξένησε κάθε σταγόνα του ιδρώτα μας, κάθε βήμα και κάθε παραπάτημά μας; Αντέχουν τα μάτια μας, έχει κουράγιο η ψυχή μας; Ποια γέφυρα να κάψουμε και ποιά να χτίσουμε πάλι; Μήπως ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε;

….

Οι μέρες κυλούν κι η καθημερινότητα συνεχίζει ανελέητα να παρασύρει κάθετί στο πέρασμα της. Πράξαμε τελικά σωστά ή καταστρέψαμε τα πάντα; Ποιός γνωρίζει και πότε θα μας ενημερώσει; Ίσως κανείς..Ίσως ακόμη κι εκείνος που ξέρει, να το φυλάξει για πάντα εγωιστικά στο σεντούκι του εαυτού του..Κι εμείς; Εμείς τελικά κατορθώσαμε να επιβιώσουμε; Μα ναι..Ποτέ κανείς δεν μπορεί να μαντέψει πόσο δυνατός είναι, ώσπου το να είναι δυνατός να γίνει η μόνη του επιλογή…Αυτό δε λένε, άλλωστε;

Αχ, τι κάθομαι και γράφω πάλι… Κοντεύει 2 το πρωί κι οι σκέψεις τριβελίζουν κάθε ίνα του μυαλού μου, όσο μικρό κι αν είναι αυτό…Λείπω καιρό, κι όμως φαίνεται ότι ό,τι χρειάζομαι είναι ακόμη εδώ, αγκαλιάζοντας την φοβισμένη ύπαρξή μου…

Μου ΄χε λείψει η αίσθηση της έκφρασης αυτής, το άρωμα του ιδιαίτερου αυτού σπιτιού μου, η επαφή με τους «γείτονες-φίλους» στα διπλανά μπλογκόσπιτα. Πριν λίγο συνειδητοποίησα, καθυστερημένα βέβαια, όπως πάντα, ότι η γλυκιά γλυκιά Μαριλένα (http://marilenaspotofart.wordpress.com) μου χάρισε ένα ευγενικό, πανέμορφο βραβειάκι. Το πόσο την ευχαριστώ, φυσικά, δεν χωράει σε μερικές γραμμές λέξεων και πιθανόν όυτε σε τίποτε που θα μπορούσα αυτή τη στιγμή να της δωρίσω. Γι’ αυτό περιορίζομαι σε μια ταπεινή, αλλά ολόκαρδη ευχούλα, να ‘ναι πάντοτε μα πάντοτε γερή κι ευτυχισμένη και να συνεχίζει να προσθέτει ζαχαρένια γεύση στις διαδικτυακές μας εξερευνήσεις.

Το βραβείο συνοδεύεται από μια υποχρέωση απάντησης στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Το αγαπημένο μου φαγητο: Χμμμ δύσκολη ερώτηση όταν βρίσκεσαι σε δίαιτα..:P Παρόλ’ αυτά, πιστεύω τίποτε καλύτερο απ’ ένα κομμάτι από σουφλέ ζυμαρικών στο φούρνο, με τριμμένο τυρί και γάλα (μιαμ μιαμ).
  • Δε μου αρέσει στους ανθρώπους: H υποκρισία, η ανωριμότητα και η υπερβολική αυτοπεποίθηση και φιλαυτία.  Δεν μπορώ να συνυπάρξω με άτομα που ανησυχούν μονάχα για το πότε ακριβώς θα πραγματοποιηθεί η στέψη τους με την κορώνα του «πιο όμορφου, πιο έξυπνου και πιο ταλαντούχου σ’ όλη την υφήλιο».
  • Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: να δείχνουν κατανόηση και να με σέβονται. Α και να ‘χουν κάπως πιο ουσιαστικά ενδιαφέροντα από το πότε θα βγάλει το επόμενο CD της η Πέγκυ Ζήνα (what?) 😛
  • Με ηρεμεί: Μια συζήτηση με τα αγαπημένα μου πρόσωπα, ένας χαλαρός περίπατος κι ένα ζεστό μπάνιο λίγο πριν πέσω για ύπνο.
  • Αγαπώ: τα βιβλία, την καλή μουσική, τα λουλουδάκια, τα ταξίδια, την θάλασσα και την ακατάπαυστη (εννοείται) ονειροπόληση.
  • Με νευριάζει: Η αναβλητικότητα, οι ανούσιες δικαιολογίες και τα ψέματα.
  • Δεν αποχωρίζομαι ποτέ: το κινητό και το ρολόι μου.
  • Όταν ήμουν μικρή, μάζευα συστηματικά αφίσες: της Barbie 😛 εεεε τι να κάνωωω, ζούσα με το όνειρο της γλυκιάς, καλοκάγαθης πριγκίπισσας και του happy ever after της στο βασίλειο της αιώνιας αγαπης. 😛

Aυτάααααα! Αρκετά σας κούρασα! Ήρθε η ώρα να παραδώσω το σκήπτρο σε 8 αγαπημένους μου φίλους, στέλνοντας γλυκά φιλάκια:

  1. http://pink-angel-911.blogspot.gr/
  2. http://emmablackprincess.wordpress.com/
  3. http://fairytalesdreams.wordpress.com/
  4. http://myverysecrethoughts.wordpress.com/
  5. http://xeimwniatikhliakada.wordpress.com/
  6. http://ainafetst.wordpress.com/
  7. http://perapotusanemus.blogspot.gr/
  8. http://theartofevil.wordpress.com/

Ελπίζω τα δωράκια να παραδόθηκαν επιτυχώς στους εκλεκτούς της βραδιάς ❤ Νομίζω ότι αξίζουν ένα μεγάλο ευχαριστώ που χαρίζουν σε όλους μας τόσο γλυκά και αξέχαστα συναισθήματα, μέσα από το παραμύθι της δικής τους ιστοσελίδας.

Σιγά σιγά, τελειώνει κι αυτή εδώ η ανάρτηση, μαζί με τη δύναμη μου να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά. Εύχομαι σε όλους σας να περάσετε μια δημιουργική και πανέμορφη εβδομάδα, μαζί με τους δικούς σας ανθρώπους. Η πυξίδα της ελπίδας να κατευθύνει τα όνειρα σας και ένας ουρανός γεμάτος χρώματα να ομορφαίνει τα πρωινά σας.

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

12 thoughts on “Μια επιστροφή, ένα δώρο κι ένα βραβείο…

  1. Καλημερούδια!
    Για δες τι έπαθα και μόλις πήρα είδηση τη νέα φρέσκια σου ανάρτηση, κάτι έπαθε η wordpress και δεν μου έστελνε με mail τις αναρτήσεις πολλών μπλογκόφιλων, έτσι έχασα τη προηγούμενη, που τελικά ίσως να ήταν για καλό …
    Βασικά θέλω να σ’ ενημερώσω πως όλοι μας έχουμε ένα μαγικό ραβδάκι, απλά δεν έχουμε μάθει ακόμα να το χρησιμοποιούμε, προσωπικά έμαθα (λιγάκι) να το χρησιμοποιώ αφού έφαγα πρώτα πολλές τούμπες και για πολλά χρόνια… έτσι είναι όπως τα λες, πρέπει να τολμήσουμε ν’ αφήσουμε την ακτή και κανείς όμως δεν μας εγγυάται πως το ταξίδι θα είναι εύκολο! 😉
    Ευχαριστώ για το βραβείο, πάντα με συγκινεί όταν με σκέφτονται τόσο τρυφερά και ελπίζω κάποια στιγμή να παίξω και εγώ!

    ΑΦιλάκια και να έχεις μια χαμογελαστή βδομάδα! (Α=Αληθινά) 🙂

    • Γλυκιά μου μαγισσούλα, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω στο μονοπάτι μου και πάλι! Πάντα μου δίνουν κουράγιο τόσο όμορφα σχόλια, όπως το δικό σου. Υγεία να έχουμε πάνω απ’ όλα, σωματική και ψυχική, και σιγά σιγά, μέσα από κάθε δυσκολία θα γινόμαστε μόνο πιο δυνατοί, πιο έμπειροι. Δυστυχώς δεν ειναι όλοι οι δρόμοι στρωμένοι με ροδοπέταλα και πολλές φορές δε γνωρίζουμε καν που οδηγούν,αλλά το «αλατοπίπερο» της ζωής κάποιοι υποστηρίζουν πως είναι το ρίσκο, έτσι δεν είναι;
      Μην ευχαριστείς για το βραβείο, το έδωσα με όλη μου την αγάπη και περίσσεια σιγουριά ότι το αξίζεις 😉 Εγώ σε ευχαριστώ που μου κάνεις την τιμή να με επισκέπτεσαι και να αφήνεις πάντα μια τόσο ιδιαίτερη και παραμυθένια νότα κάτω από τις αναρτήσεις μου.
      Να ‘σαι πάντα καλά και σου εύχομαι μια μαγική εβδομάδα! Πολλά φιλάκια, από καρδιάς! 😀

  2. Καλώς την γλυκούλα!!!! Να σαι πάντα καλά κοριτσάκι μου κι οι αλλαγές καμιά φορά χρειάζονται για να μας πηγαίνουν παραπέρα!! Να μας ωριμάζουν περισσότερο και να μας μαθαίνουν για τον εαυτό μας πράγματα που δεν ξέραμε ούτε εμείς!!! Πάντα το τέλος θα φανεί στο χειροκρότημα που λέει και το άσμα!!! 🙂
    Μου αρέσαν πολύ οι απαντήσεις σου και συμφωνώ σε πολλές κι εγώ!!! Να σαι καλά και σιγά σιγά θα φτιάξουν τα πράγματα!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή μας βδομάδα!!

    • Καλώς σας βρήκα και πάλι 😀 Xίλια ευχαριστώ που με σκέφτεσαι και μου χαρίζεις τόσο γλυκιές ευχές! Σου εύχομαι, ειλικρινά, ό,τι καλύτερο, ό,τι ομορφότερο να συνοδεύει την κάθε σου μέρα! Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα λες. Πράγματι, τι θα ήταν μια ζωή στάσιμη, δίχως καμία μεταβολή; Και ναι, όλοι είμαστε πολύ πιο δυνατοί απ’ ό,τι έχουμε ποτέ φανταστεί.
      Πολλά πολλά ευχαριστώ και παλι! Σε φιλώ γλυκιά, να ‘χεις μια αξέχαστη εβδομάδα! :* 😀

  3. Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω ξανά στα μέρη της μπλογκογειτονιάς! 🙂
    Μην ανησυχείς, και μη σκέφτεσαι πάρα πολύ τα γιατί, τα πώς, τα τι… όλα είναι για να γίνουν και κάθε αλλαγή δεν είναι πάντοτε κακή. Μπορούμε να ταξιδέψουμε νοητά σε πολλούς-πολλούς προορισμούς, αρκεί να έχουμε ανοιχτή την καρδούλα μας. Μπορούμε να πάμε παντού! 🙂
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ μικρό μου για το βραβειάκι! Νομίζω πως ταιριάζουμε σε πολλά πράγματα! 😉
    Σου εύχομαι το καλύτερο, ειλικρινά! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά 🙂 🙂 🙂 🙂

    • Ροζουλίταααα μου, εγώ να δεις πόσο χαίρομαι κάθε φορά που διαβάζω σχόλιο σου! Σου το λέω, ειλικρινά, είσαι απ’ τα άτομα τα οποία πραγματικά θαυμάζω, με όλη τη δύναμή μου, για τον τρόπο γραφής τους! Πάντα με συνεπαίρνεις κι αγγίζεις ένα μεγάλο-μεγάλο κομματάκι της ψυχής μου.
      Όσο για τα υπόλοιπα, το ότι σκέφτομαι πάρα πολύ και υπεραναλύω τα πάντα είναι ένα απ’ τα πρωταρχικά μου χαρακτηριστικά 😛 Ξέρω πόσο άσχημο, πόσο βασανιστικό είναι, αλλά, δυστυχώς, δυσκολεύομαι απίστευτα να απαλλαγώ από αυτό.
      Όπως και να ‘χει, θέληση και κουράγιο να υπάρχει και, όπως λες, με καράβι την καρδιά, όλοι οι προορισμοί είναι προσιτοί 😉 😀
      Το βραβειάκι το αξίζεις και με το παραπάνωωωωωωωω! Αν μπορούσα θα σου χάριζα χίλια! Γι΄ αυτό το λόγο, δεν χρειάζεται να ευχαριστείς 🙂
      Σου εύχομαι την πιο γλυκιά, την πιο σοκολατένια εβδομάδα, γεμάτη ονειρικές στιγμές και χαμόγελα! Φιλάκια πολλάααααααααααα 😀

  4. Καλησπέρα κοριτσάκι μου, με μεγάλη μου ευχαρίστηση θα απαντήσω στις ερωτήσεις σου .
    Ας ξεκινήσω λοιπόν:
    Το αγαπημένο μου φαγητό: Είναι τα γεμιστά (αλλά προσοχή όχι τα «ορφανά» αλλά αυτά με κιμά! Όχι πως τα ορφανά δεν τα εκτιμώ , θα φάω βρε παιδί μου 2-3 αλλά από εκείνα με τον κιμά θα φάω το μισό ταψί!)
    Δε μου αρέσει στους ανθρώπους: η αδιακρισία, η ανωριμότητα, η υποκρισία, η έλλειψη χαρακτήρα , ο εγωκεντρισμός , η ανειλικρίνεια. Και αν μπορούσα να το συνοψίσω σε μία λέξη και μόνο θα ήταν ο ψεύτικος εαυτός , που «πουλάνε» στους ανθρώπους για διάφορους λόγους.
    Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: να με χαλαρώνουν , να με διασκεδάζουν , να περνούν μαζί μου χαρούμενες και άσχημες στιγμές και να είναι κομμάτια της ζωής μου.
    Με ηρεμεί: το να διαβάσω ένα βιβλίο, ή να μιλήσω με την Μαρίνα (Οι Κρυφές μου Σκέψεις),ή να κάνω ένα ζεστό μπάνιο και να πιω μια ζεστή σοκολάτα(ή όλα αυτά μαζί αν είμαι πολύ νευριασμένη!!)
    Αγαπώ: τα βιβλία, την καλή μουσική, το να βλέπω ταινίες με καλή παρέα και το να τρώω σοκολάτα !!
    Με νευριάζει: Γενικώς δεν νευριάζω εύκολα και είμαι πολύ ήρεμος χαρακτήρας αλλά πολύ ενοχλητικά αναπνέεις!!
    Δεν αποχωρίζομαι ποτέ: το κινητό και το ρολόι μου (αν και η αλήθεια είναι όταν δεν έχει μπαταρία δεν το φοράω ;p )
    Όταν ήμουν μικρή, μάζευα συστηματικά αφίσες: δεν μάζευα αφίσες γιατί η μάνα μου(αχ ρε μάνα) δεν ήθελε να κρεμάω στον τοίχο και να χαλάω την αισθητική του δωματίου που ήταν γεμάτο από πετσετάκια!

    PS. Κοριτσάκι μου συγνώμη δεν κατάλαβα ποια ακριβώς είναι η εικόνα-βραβείο που μας χαρίζεις και θα ήθελα πάρα πολύ να την βάλω στη γωνιά των βραβείων που έχω στο blog μου.Αν έχεις την καλοσύνη , μπορείς να μου την υποδείξεις;
    Σε φιλώ.

    • Γλυκό μου μελιτάκι, πόσο χαίρομαι που επικοινωνούμε και πάλι 😀 Εύχομαι να ‘σαι καλά!
      Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσο όμορφες απαντήσεις σου, νομίζω ότι ταιριάζουμε σε πολλά πολλά πράγματα! (εκτός απ’ τα γεμιστά με κιμά, χαχαχα :P)
      Ελπίζω να περνάς πάντοτε υπέροχα και μόνο χαρούμενες συντροφιές να συνοδεύουν τις μέρες σου.
      PS: Αν δεν ήσουν εσύ, νομίζω δε θα το έπαιρνα καν είδηση, τόσο απρόσεκτη είμαι :/ Χίλια συγγνώμη! Νομίζω ότι τώρα το διόρθωσα πάντως. Πολλάαα ευχαριστώ για την υπόδειξη 🙂
      Σου στέλνω γλυκά φιλάκια 😀

  5. Καλημέρα κοριτσάκι μου, τι κάνεις; Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή. Θα απαντήσω με χαρά στις ερωτήσεις σου.
    • Το αγαπημένο μου φαγητο: Το αγαπημένο μου φαγητό δεν μπορώ να το φάω πια γιατί έχω δυσανεξία στην λακτόζη.
    • Δε μου αρέσει στους ανθρώπους: Η αναξιοπιστία, η προσποίηση, η κακία, η διπροσωπία και η μιζέρια.
    • Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: να είναι χαλαροί, ακομπλεξάριστοι και να έχουν τρόπους. Βέβαια αν δεν έχουν τρόπους αποκλείεται να κάνουμε παρέα, αλλά λέμε.
    • Με ηρεμεί: Μια καλή ταινία, ένα ευχάριστο βιβλίο, μια βόλτα στην θάλασσα.
    • Αγαπώ: τις πυτζάμες, τις τσάντες, τα κοσμήματα, τα καλλυντικά, τους ανθρώπους μου, το blog μου και την ιδέα να εκπληρώσω όλα μου τα όνειρα. Φυσικά όχι με αυτή την σειρά 😛
    • Με νευριάζει: Η συμπεριφορά συγκεκριμένων ανθρώπων και οι καταστάσεις που δημιουργούν
    • Δεν αποχωρίζομαι ποτέ: το κινητό και το βούτυρο κακάο μου
    • Όταν ήμουν μικρή, μάζευα συστηματικά αφίσες: Δικές μου. Πλάκα κάνω, δεν μάζευα αφίσες!
    Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι! Να είσαι καλά κοριτσάκι μου. Μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι. Φιλιά.

    • Καλησπέρα Μαρινάκι μου. 🙂 χαχα, πολύ ενδιαφέρουσες οι προτιμήσεις σου! νομίζω ότι θα συμφωνήσω με τις περισσότερες, και με το παραπάνω 😉 😛
      Και εννοείται, μην ευχαριστείς καθόλου, εγώ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που με επισκέπτεσαι και αφιερώνεις χρόνο στα κείμενα μου :* Να είσαι πάντα καλά, χαμογελαστή και ήρεμη, μαζί με ανθρώπους που αγαπάς και σ’΄αγαπούν. Φιλάκια πολλά! 😀

  6. Ουφ ουφ τελευταία και καταίδρωμενη λοιπόν εν τέλει 10 μέρες αργότερα είδα το βραβειάκι που μου έδωσες!! Σ’ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου και με την σειρά μου επειδή καθυστέρησα σου άφησα στο δικό μου σπίτι ένα δωράκι για σένα!! Ευχαριστώ που με τίμησες και στο ανταποδίδω!! Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα!!! :*

Σχολιάστε

