Φεύγω…

Ο ήλιος σήμερα έχει φορέσει το άλλο πρόσωπό του, το εκδικητικό.

Μοιάζουν οι αχτίδες του σαν δισεκατομμύρια μαχαίρια που καρφώνονται περίτεχνα σε κάθε χιλιοστό του σώματος μου.

Από πού πηγάζει ο καπνός αυτός; Μόνο εγώ τον νιώθω να κλέβει αδιάντροπα κάθε μόριο οξυγόνου απ’ τους ήδη καταδικασμένους μου πνεύμονες;

Φεύγω.

Θα το καταλάβει άραγε κανείς;

Θα υπάρξει νύχτα που θα με αναζητήσει κάποιος;

Φεύγω.

Κοιτάζω παλιές φωτογραφίες.

Μόνο αυτές γλιτώνουν απ’ τον πόλεμο του χρόνου τελικά.

Φεύγω.

Κανείς δεν ξέρει πως θα ‘ναι το πρόσωπό σου την επόμενη φορά που θα σε αντικρίσω.

Ποιον μάντη να επισκεφτώ, να μου αποκαλύψει  πως θα με κοιτάζουν τα μάτια σου τότε;

Και τι νόημα θα έχει;

Φεύγω.

Το καταλαβαίνεις;

Πού εισαι;

Μην έρθεις μέχρι τότε.

Δεν αντέχω άλλο τον αποχαιρετισμό.

Φεύγω.

Μάλλον, τελικά, θα ‘σαι καλύτερα χωρίς εμένα εδώ.

Όλοι θα ‘ναι εξάλλου.

Γι’ αυτό δεν κλαις, ναι.

Συγγνώμη.

Φεύγω.

Δεν ξέρω αν  «στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε»,  όπως λέει το τραγούδι.

Ξέρω πως όπου κι αν είμαι, η καρδιά μου θα παραμένει εκεί.

Κρυμμένη, φοβισμένη στην αγκαλιά σου.

Ό,τι κι αν γίνει, τίποτα δεν αλλάζει εκείνο το απόγευμα πάνω απ’ τα σύννεφα.

Φεύγω.

Με περιμένει το λεωφορείο.

Δε θα σε ξεχάσω, στο υποσχέθηκα, θυμάσαι;

Δε σου ζητώ το ίδιο, δεν είμαι τόσο εγωίστρια.

Ξέρω ότι με αγαπάς.

Αλλά το μόνο που θέλω είναι να προσέχεις εσένα.

Μην το παραμελείς, εντάξει;

Πρώτα εσύ, τα πάντα εσύ.

Φεύγω.

Αντίο.

Για τώρα.

19 thoughts on “Φεύγω…

  1. κανένα αντιο δεν ειναι οριστικο αγαπη μου ❤ ❤

    θελω να εισαι ευτηχισμενη στην νεα αρχη που θα κανεις και ολα σου τα ονειρα να γινουν αληθεια ❤ ❤ ❤ ❤

    εγω θα ειμαι εδω και θα σε περιμενω ❤ ❤ ❤ σ αγαπω πολυ πολυ πολυ πολυ ομορφη μου νεραιδα ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

  2. Κανένα λεωφορείο δεν μπορεί να σε πάει μακριά από εκεί που είναι η καρδιά σου. Και καμία απόσταση δε χωρίζει ανθρώπους που δε θέλουν να χωρίσουν, που δε θέλουν να ξεχάσουν.
    Η απόσταση είναι πολύ μικρή μπροστά στον έρωτα 🙂
    Φιλάκια πολλά καρδούλα μου! Τις ευχές μου για τη νέα σου ζωή και το νέο ξεκίνημα! :)))

    • Γλυκό μου αγγελάκι, να ‘ξερες πόσο κουράγιο μου έδωσε το σχόλιο σου αυτό! Όσο κι αν προσπαθήσω να στο περιγράψω, ό,τι κι αν πώ, θα ‘ναι λίγο.
      Σ’ ευχαριστώ απίστευτα, με όλη μα όλη μου την καρδιά! Η απόσταση είναι πολύ ψυχοφθόρα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το θέμα είναι πως διαχειριζόμαστε τις στιγμές που αναπόφευκτα ή μη «λυγίζουμε»..
      Και πάλι χίλια ευχαριστώ για όλα, για το σχόλιο και τις τόσο υπέροχες ευχές σου. Να ‘σαι πάντα καλά, καλό κουράγιο με τη σχολή σου σου εύχομαι και ό,τι ομορφοτερο να έρθει στο δρόμο σου. Φιλακια πολλα πολλα 😀

    • Κάτι ενδιάμεσο, μια επιλογή για την υλοποίηση συγκεκριμένων ονείρων..Tα υπόλοιπα όνειρά μου έμειναν όμως πίσω, οπότε είναι αδύνατον να μην κοιτάω εκεί.
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο και την επίσκεψη σου 🙂 Να ‘χεις ένα όμορφο βραδάκι 😀

    • Εξαρτάται την φυγή, γλυκό μου καλοκαιράκι. Πολλές φορές τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα απ’ όσο το μυαλό μας μας αφήνει να αντιληφθούμε.
      Σ’΄ευχαριστώ για την επίσκεψη και την καλόκαρδή σου ευχούλα 🙂 Kαλό βράδυ να ‘χεις, πολλά φιλιά!

  3. Εσύ φτιάχνεις τα όνειρα, ακολουθώντας την καρδιά σου και μόνο αυτή! Αν νιώθεις πως φθείρεσαι, τότε τίποτα να μην σε κρατάει πίσω. Αν όμως νιώθεις πως αφήνεις πίσω σου έστω ένα μικρό κομμάτι του εαυτού σου, τότε καλύτερα να ακυρώσεις το εισιτήριο!…
    Φιλί σου στέλνω! Καλή δύναμη… τα ξεδιαλέγματα συναισθημάτων, είναι απαραίτητα κατα καιρούς… όσο για τις υποτιθέμενες αποστάσεις, εκμηδενίζονται μπρος στην αληθινή αγάπη…

    • Πόσο συμφωνώ με όλα όσα είπες. Πράγματι, η ζωή είναι μικρή για πράγματα που δεν αξίζουν ίσως (αν και εφόσον δεν αξίζουν). Πρέπει όμως να θυμόμαστε πως και η αγάπη είναι πολύ «μεγάλ绨για να την αφήσουμε να φθαρεί από κάτι τόσο «ταπεινό» όσο η απόσταση. Σημασία έχει να γνωρίζουμε πότε αξίζει να παλέψουμε προς τη μία κατεύθυνση κ πότε προς την άλλη.
      Άπειρα ευχαριστώ για το πέρασμα, αλλά και για το, ειλικρινά, πολύτιμο σχόλιο σου. Όσο για τις ευχές, ανταποδίδω και με το παραπάνω! Κανένα «σκουπιδάκι» ποτέ ποτέ να μην φθείρει την ψυχή σου! Να ΄χεις μια τέλεια, νέα εβδομάδα 🙂 Φιλάκια πολλά.

  4. Καλησπέρα μικρό μου αστεράκι!!! Εύχομαι όλα να πάνε καλά στο καινούριο σου ξεκίνημα και να έχεις πίστη σε αυτό!! Όποτε μπορείς πέρνα από το σπιτάκι μου να πάρεις ένα βραβειάκι που σου χω!! Σε φιλώ γλυκά!! Καλό σ/κ να χεις!!!

    • Αχ πώς να σου ζητήσω συγγνώμηηηηηηηηηηηηηηη? 😦 Ξέρω πώς δεν είναι δικαιολογία, αλλά πραγματικά τον τελευταίο καιρό τρέχω συνέχεια και δεν πρόλαβα καν να ρίξω μια ματιά στο μπλογκ μου 😦 Ελπίζω να μη μου κρατάς κακία.
      Δεν ξέρω πώς να σ’ ευχαριστήσω για το τόσο τέλειο δωράκι σου, ειλικρινά δεν φαντάζεσαι πόσο με συγκίνησε. Με όλη μου τη δύναμη, σου εύχομαι να ΄σαι πάντα καλά, υγιής και μόνο χρωματιστές στιγμές να φωτίζουν τον πίνακα της ζωής σου. Σε φιλώ γλυκά γλυκά :* Να ‘χεις την πιο ξεχωριστή εβδομάδα 😀

  5. Καλή αρχή στην νέα σου ζωή! Ο αποχωρισμός είναι το πιο δύσκολο κομμάτι ειδικά για όσους μένουν πίσω να περιμένουν και να αναπολούν (στο λέω από προσωπική πείρα). Να θυμάσαι πως η απόσταση δεν είναι πότε η αίτια να χαθείς με κάποιον, δικαιολογία είναι. Επίσης θα σου πω ένα από τα αγαπημένα μου αποφθέγματα που ίσως σου δώσουν κουράγιο. » Κάποιους ανθρώπους τους έχουμε δίπλα μας και απέχουμε κόσμους μακριά ενώ κάποιους άλλους όσα χιλιόμετρα και αν μας χωρίζουν θα τους κουβαλάμε πάντα μέσα μας» !! 🙂

    • Έμμα μου, συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα γράφεις. Η απόσταση, σε κάθε περίπτωση, είναι κάτι περισσότερο από ψυχοφθόρα, για πολλούς πολλούς λόγους. Το ζήτημα είναι εκείνες τις καταραμένες στιγμές, που είσαι στα πρόθυρα να τα παρατήσεις όλα, να δίνεις ένα γερό χαστούκι στον εαυτό σου και να θυμάσαι το λόγο που άρχισες να προσπαθείς.
      Πολλά ευχαριστώ για την όμορφή σου ευχούλα και το γλυκό σου σχόλιο! Σε φιλώ με όλη μου την καρδιά, στέλνοντάς σου κάθε ευχή για ένα αξέχαστο βράδυ Κυριακής.

    • Χαίρομαι που σ’ άρεσε καλό μου και χίλια ευχαριστώ για την επίσκεψή σου 🙂 Νιώθω..περίεργα ακόμα..αλλά πολύ καλύτερα απ’ ό,τι το φανταζόμουν στην αρχή 😛
      Σου εύχομαι να ‘χεις ένα παραμυθένιο βραδάκι και να σε πάντα καλά! Πολλά πολλά γλυκά φιλάκια :*

    • Καλώς όρισες στο φτωχικό μουυυυυυυ μπλογκομονοπάτι 😀 Βολέψου, με την άνεσή σου, δέσε τη ζώνη σου και κλέψε όοοοση χρυσόσκονη θες για το ταξίδι σου! Ελπίζω να μείνεις μαζί μας και να το απολαύσεις 🙂
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψή και το σχόλιο σου, όπως, φυσικά, και για την ευγενική σου ευχή. Πάντα πρέπει να βρίσκουμε μια θετική νότα σε κάθε δρόμο της ζωής μας, αυτό είναι και το νοημα, άλλωστε.
      Να ΄χεις ένα όμορφο κυριακάτικο βράδυ 🙂 :*

Σχολιάστε

