Το βαλς του έρωτα…

8ad2cd5f7bdbbce4943a983a420203bb_large
To παρακάτω κείμενο γράφτηκε από έναν γλυκό και όμορφο πρίγκιπα, σε ένα κρυφό ταξίδι των ονείρων.
Όχι, όχι από έναν οποιονδήποτε διάδοχο του θρόνου. Μιλώ για το δικό μου πρίγκιπα, αυτόν της καρδιάς μου. Όχι οποιουδήποτε παραμυθιού, αλλά εκείνου που ξεκίνησε δειλά-δειλά πριν από ενάμιση περίπου χρόνο και μεταμόρφωσε ριζικά δύο ζωούλες. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να περιττολογώ άλλο. Σας προσκαλώ, λοιπόν, στη βασιλική δεξίωση στη μεγάλη, στολισμένη σάλα του παλατιού του και εύχομαι με όλη μου την καρδιά να γευτείτε κι εσείς λίγη από τη μαγεία του χορού που με τόση δεξιοτεχνία σχεδίασε ο καλός μου. Του βαλς του δικού μας έρωτα.
Αγαπημένη μου, Πως αρχίζει ένας ερωτευμένος το γράμμα του; Ποιες είναι οι κατάλληλες λέξεις για να αποτυπώσουν αυτόν τον χείμαρρο των συναισθημάτων που παρασέρνει κάθε ίχνος λογικής στο πέρασμα του; Ποια γράμματα να βάλουν σε σειρά τα όνειρα που κάνει η καρδιά, η καρδιά που σε κάθε της χτύπο συλλαβίζει μυστικά το <<σ’ αγαπώ>>; Ποιοι στίχοι να φωτίσουν το μονοπάτι που θα σε οδηγήσει σε μια μικρή φωτιά, μια πυρκαγιά που καίει τα κορμιά και τις ψυχές που ενώθηκαν στο σεντόνι του πάθους με μαξιλάρι τους τον έρωτα;
Ψάχνω τα νοήματα, αγαπημένη μου, αλλά δεν μπορώ να τα βρω. Στα άδυτα του νου μου υπάρχουν μόνο τα δύο σου μάτια, λαμπερά σαν την σφαίρα του μάγου που κοιτάζει μυστηριακά τα μελλούμενα. Δεν ξέρω το μέλλον αγαπημένη μου, πως θα μπορούσα άλλωστε, μα γνώρισα τα όρια της ψυχής μου όταν τα έσπασα για να σε χωρέσω στην ύπαρξη μου. Όταν με το πρώτο σου φιλί μου έδωσες λίγη από την μαγεία που ονομάζουν αγάπη και το χάδι σου άφησε στο δέρμα μου μια αμυχή, ένα σημάδι της ένωσης που οι Θεοί κανόνισαν εκατομμύρια χρόνια πριν αντικρίσω το φώς των ματιών σου. Μπορεί να μην πιστεύω σε Θεούς και σε Δαίμονες μα πιστεύω σε σένα αγαπημένη μου, τέτοιο πλάσμα δεν μπορεί να είναι από αυτόν τον κόσμο. Ίσως είσαι μια από τις νεράιδες που μου έλεγε η γιαγιά μου στα παραμύθια ή να ήρθες μέσα από τα πιο κρυφά μου όνειρα! Ξέρω, όμως, ότι είσαι εδώ! Ο πιο πολύτιμος θησαυρός που κοσμεί την καρδιά μου. Η πιο γλυκιά μελωδία που ηρεμεί τα ανήσυχα μου βράδια. Το όνειρο που συνάντησα όταν ξύπνησα μέσα στην ζάλη της μοναξιάς. Ο λόγος για να συνεχίζω κάθε μέρα να προσπαθώ να χαμογελάσω. Ο εαυτός μου όταν νόμιζα ότι με έχανα. Η Αγαπημένη μου.

12 thoughts on “Το βαλς του έρωτα…

  1. Υπέροχο κείμενο.
    Κι ακόμα πιο υπέροχη θεωρώ εκείνη την στιγμή που βρίσκεις έναν άνθρωπο που σε κάνει να βλέπεις την ζωή σαν παραμύθι και κινεί την πένα σου πάνω στο χαρτί ώστε να βγαίνει ένα τέτοιο αποτέλεσμα! 🙂

    • Σ’ ευχαριστώ Μαρινάκι μου με όλη μου την καρδιά 🙂 Πράγματι, είναι απίστευτη αυτή η αίσθηση, ειδικά όταν την πρωτονιώθεις, και μακάρι κάθε άνθρωπος να είχε την τύχη να βιώσει ένα τέτοιο παραμύθι αγάπης.
      Σου εύχομαι να ΄χεις την πιο γλυκιά ημέρα, γεμάτη με ζωντανά χρώματα κι έντονα, όμορφα συναισθήματα 😀 Να ‘σαι πάντα καλα και να περνας υπέροχα. Φιλάκια πολλά πολλά!

  2. Αχχχ….. Έρωτας….. 🙂
    Πόσο ιδιαίτερο κείμενο, πόσο όμορφο και με συναισθηματική αξία……
    Πάντα τέτοια να διαβάζω!!!
    Καλό απογευματάκι, σου εύχομαι λίγο βιαστικά γιατί η ταλαίπωρη φοιτήτρια έχω κι εξεταστική και τρέχω!
    Σε φιλώ! :*

    • Αχ σ ευχαριστω παραααα παρα πολυ γλυκό μου αγγελάκι 🙂 Σημαίνει πολλά για μένα ότι σ’ άρεσε, καθώς έχω διαβάσει κάθε κείμενο του μπλογκ σας τουλάχιστον 4-5 φορές 😛 Και κάθε φορά εντυπωσιάζομαι ακόμα περισσότερο από το πόσο έντονα φαίνεται η ειλικρινής και ανιδιοτελής αγάπη, ο έρωτας μεταξύ σας. ❤ Σας εύχομαι να είστε πάντα έτσι και ακόμα καλύτερα και τυχόν εμπόδια (πχ. απόσταση) να ξεπεραστούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
      Να 'χεις μια υπέροχη μέρα, καλό κουράγιο στο διάβασμα σου και καλή επιτυχία στην εξεταστική!
      Πολλά γλυκά φιλάκια :*

  3. Χαίρομαι ειλικρινά όταν διαβάζω ένα τόσο καλογραμμένο κείμενο… και προπαντός όταν είναι γεμάτο με τόσα όμορφα συναισθήματα!
    Να είστε και τα δυο καλά και να ρουφήξετε με όλο σας το είναι τις πανέμορφες αυτές στιγμές!
    ΑΦιλάκια Χ 2!!! 🙂

    • Σ’ ευχαριστούμε, μαγισσούλα μου, απίστευτα, τόσο για την επίσκεψή σου στο μονοπατάκι μου, όσο και για τα γλυκά σου λογάκια, μαζί, φυσικά, με τις ευγενικές σου ευχές.
      Τις ανταποδίδω, λοιπόν, και με το παραπάνω 😀 Σου εύχομαι με όοολη μου την καρδιά να ‘σαι πάντα υγιής (πάνω απ’ όλα) και κάθε στιγμή της ζωής σου να ‘ναι παραμυθένια.
      Σου στέλνω γλυκά φιλάκια γεμάτα χρυσόσκονη :*

Σχολιάστε

