Ο σκηνοθέτης

 

Πριν λίγο σε ρώτησα ποιος θα μπορούσε να σκηνοθετήσει την αγάπη μας
ποιος θα μπορούσε να αποδώσει όλα τα συναισθήματα με τρόπο πειστικό
έτσι ώστε να μην ξεχαστεί ποτέ από κανέναν αυτή η ιστορία
και να μείνει μέχρι το τέλος του κόσμου στις μνήμες των ανθρώπων.
Μου αποκρίθηκες πώς δεν ξέρεις ποιος θα έπρεπε να είναι
και με ρώτησες τι πιστεύω εγω.

Πιστεύω πως κανένας, όσο μεγάλος και τρανός και αν είναι,
δεν μπορεί να αποτυπώσει το πόσα νιώθω για σένα
και το τι σημαίνει η αγάπη σου για μένα.

Ας μην την σκηνοθετήσει κανείς λοιπόν
οι στιγμές μας ας μείνουν κρυφές
στάλες στον ωκεανό της αγάπης μας
και οι μόνοι που θα ξέρουν για την αγάπη αυτή
να είμαστε εμείς οι δύο
και να σκηνοθετούμε κάθε καινούργια πράξη του έργου
με κάθε καινούργιο μας φιλί

Είναι φοβερό το πόση μαγεία μπορεί να κρύβεται σε λίγες σειρές λέξεις.. Ή μήπως σε ένα ζευγάρι μάτια, στα μάτια του ανθρώπου που το έγραψε; Δεν ξέρω, πραγματικά… Ποιος είναι άλλωστε δυνατόν να γνωρίζει τα μυστικά της αγάπης, ποιος κατόρθωσε ποτέ να ξεκλειδώσει το κάστρο του έρωτα;… Μόνο το κάστρο της καρδιάς μου ξέρω ότι έχει αποκτήσει πλέον μόνιμο κάτοικο και παντοτινό ιδιοκτήτη.. Κι αυτό γιατί μια νύχτα του Απρίλη τ’ αστέρια μου εξομολογήθηκαν κρυφά πως μαζί του θα ζούσα τον παράδεισο για πάντα.. Και πλέον δεν έχω καμία αμφιβολία.. Πέντε ολόκληροι μήνες πέρασαν από εκείνο το βράδυ και μοιάζει σαν μια ζωή ολόκληρη.. Αλλά κανείς δεν είπε ότι μια ζωή θα είναι ποτέ αρκετή για μένα για να απολαύσω το παραμύθι αυτό…

Το παραπάνω ποίημα γράφτηκε από τον πιο υπέροχο άνθρωπο που έχω την τύχη να έχω γνωρίσει κ να έχω αγαπήσει όσο κανέναν και τίποτα άλλο σ αυτόν τον κόσμο. Θα τον ευχαριστούσα μ’ όλη μου την ψυχή αλλά κι αυτή είναι υπερβολικά λίγη μπροστά του.. Το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη του, μια γλυκιά γεύση στα όνειρά του, γιατί το αξίζει.. Και να συνεχίζουμε πάντα να σκηνοθετούμε μαζί την πιο όμορφη ιστορία..

Την ιστορία μας.

20 thoughts on “Ο σκηνοθέτης

  1. πολύ τρυφερό γλυκιά μου..είναι όμορφο να νιώθεις έτσι..
    μακάρι λοιπόν να μην υπάρχει ποτέ φινάλε στο έργο σας..
    να είστε πάντα καλά,γεμάτοι χαμόγελα και ευτυχισμένοι…
    γλυκό βράδυ να έχεις και να προσέχεις αυτούς που αγαπάς! 🙂

    • αχ σ ευχαριστώ πάρα παρα πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια και τις όμορφες ευχές σου, να σαι πάντα ευτυχισμένη κ σ εσένα εύχομαι με όλη μου την καρδιά ό,τι μα ό,τι καλυτερο! 🙂
      να ‘χεις ένα υπέροχο βράδυ και τα πιο γλυκά όνειρα κ παλι χίλια ευχαριστω! 😀 :*

    • Μετα απο πολυ πολυ καιρο, σ ευχαριστω με οοοοολη μου την καρδια ❤ Ευχομαι και σε σενα ο,τι ομορφοτερο και ο,τι πιο γλυκο να δινει γευση στην καθε σου ημερα. Μου λειψατε ολοι, ειλικρινα, οσο δεν φανταζεστε :* Φιλακια πολλααα και να εισαι παντοτε καλα 😀

    • Σ΄ευχαριστω με ολη μου την καρδια για τα παντα, καλη μου πατουσιτσα 😀 Και φυσικα καλως ορισες στο μονοπατι μου και να ‘σαι καλα που με τιμας με την παρουσια σου εδω ❤ Παντα βρισκω τα δικα σου κειμενακια εξαιρετικα!
      Σου ευχομαι και σενα μια παραμυθενια ζωη, γεματη αληθινη και βαθια αγαπη! Και την ευτυχια που τοσο γλυκα ευχεσαι στους αλλους, το συμπαν να στην ανταποδωσει και με το παραπανω. 🙂
      Να ΄σαι παντα καλα!! Φιλιααα 🙂

    • Σ ευχαριστω παρα παρα πολυ για το περασμα και το υπεροχο σχολιο σου!!!!!!!! Χαιρομαι απιστευτα που σ αρεσε 😀 Και σε σενα ευχομαι η ζωη σου να ναι γεματη με δυνατα συναισθηματα, εντονες στιγμες και πανω απ ολα ανθρωπους που σε αγαπανε με ολη τους την ψυχη.
      Να ‘χεις την πιο ομορφη Κυριακη. :*

  2. Εγώ το μόνο που θα σου ευχηθώ είναι να είσαι πάντα εσύ ο σκηνοθέτης της ζωής σου και να δημιουργείς όμορφα έργα.
    Να είστε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι και να απολαμβάνετε το κάθε «καρέ» της ζωής σας.
    Πολύ γλυκιά η ανάρτησή σου.Σου στέλνω πολλά αγγελικά φιλιά.

    • Μελιτακι μου γλυκο, μου λειπεις παρα παρα πολυ 😦
      Χιλια ευχαριστωωωωωωωω για το σχολιο σου, αλλα και τις τοσο ομορφες, οπως παντα, ευχουλες σου 😀 Κι εγω με τη σειρα μου, σου ευχομαι πραγματικα καθε σου μερα να ‘ναι γεματη χρωματα, χαμογελα, πολλη πολλη αγαπη και καθε σου ονειρο να γινει συντομα αληθινο.
      Να ‘χεις ενα τελειο πρωινο Κυριακης και πολλα γλυκα φιλακια.

  3. Πολύ όμορφο ποίημα και πολύ όμορφα λόγια! Είσαι πολύ τυχερή που βιώνεις κάτι τέτοιο και εύχομαι η καλύτερη «παράστασή» σας να μην έχει παιχτεί ακόμη…! 🙂

    • Καλως όρισες στο φτωχικο μου μπλογκ! :DDDD
      Πολλα πολλα ευχαριστω για την επισκεψη σου και το τοσο γλυκο σου σχολιο. Ανταποδιδω τις υπεροχες σου ευχες και με το παραπανω ❤ Ευχομαι καθε δευτερολεπτο της δικης σου "ταινειας" να ναι γεματο μαγικη χρυσοσκονη, αγνα συναισθηματα και ειλικρινα χαμογελα.
      Να 'χεις την πιο χαρουμενη Κυριακη 😀 Φιλακια πολλα πολλα!

  4. Αυτό που μ’ αρέσει, είναι πως μετά από σχεδόν ένα χρόνο, επέστρεψες εδώ ανάμεσα στους φίλους σου και αυτή η επιστροφή δεν έχει πίκρα αλλά Χαρά! 🙂
    Εύχομαι να μην αλλάξει τίποτα στα αισθήματα σου…
    Καλώς σε βρίσκω!
    ΑΦιλιά! (Α=Αληθινά) 🙂

  5. Οι καταραμενες οι πανελληνιες δυστυχως με κρατησαν μακρια απ την αγαπημενη μου ασχολια, αλλα τωρα ως φοιτητρια εχω την τεραστια χαρα να επανερθω 😀
    Σ ευχαριστωωωωω απιστευτα για το καλωσορισμα, αληθεια συγκινηθηκα! Σου ευχομαι ο,τι πιο ομορφο παντα, να χεις την πιο γλυκια ημερα και αμετρητα αληθινα φιλιααααα :*

  6. Χαίρομαι πάρα πολύ που ένα τόσο νεαρό κορίτσι μιλάει έτσι για τον έρωτα! Μπράβο!
    Καλώς σε βρίσκω κι εγώ από εδώ! Καλή φοιτητική ζωή εύχομαι και να είσαι πάντα χαρούμενη! Και μην ξεχνάς πως το παν είναι να χαμογελάς, ακόμα και στα δύσκολα!
    Φιλάκια πολλά μικρό μου 🙂

    • Σ’ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα τόσο γλυκά σου λόγια! Χτες διάβαζα το μπλογκ σας και δεν εχω λόγια να το περιγράψω, ειναι ειλικρινά κάτι παραπάνω από υπέροχο. ❤
      Ο έρωτας και η αληθινή αγάπη είναι πράγματι τόσο μαγικά, τόσο απερίγραπτα συναίσθηματα και είμαι απίστευτα τυχερή που έχω την ευκαιρία να τα ζώ σε μια τόσο μικρή ηλικία, αλλα και σε ενα τόσο μεγάλο βάθος. Να ΄σαι πάντα καλά κι εσύ και ο σύντροφός σου και πάλι σ' ευχαριστώ με όολη μου την καρδιά για τις όμορφες ευχούλες σου και το ευγενικό σου πέρασμα από το μπλογκ μου. Να ΄στε πάντα υγιείς, χαμογελαστοί και η ζωή σας να 'ναι γεμάτη ονειρικές στιγμές.
      Φιλάκια πολλά και να 'χεις το πιο παραμυθένιο απόγευμα. 😀

      • Είσαι πολύ-πολύ τυχερή που βιώνεις τον έρωτα με τόσο όμορφο τρόπο σε αυτή την ηλικία! Χαίρομαι ειλικρινά πάρα πολύ για εσένα! Γιατί δυστυχώς σε αυτές τις ηλικίες πληγωνόμαστε και μετά φοβόμαστε να ξαναρισκάρουμε και άντε μετά να πιστέψεις πάλι στον έρωτα… Μπράβο σου, μπράβο, πολύ μεγάλη χαρά μου δίνεις με αυτό που μου λες! Πάντα έτσι να νιώθεις εύχομαι! Και από εμένα με τη σειρά μου, έχεις τις καλύτερες ευχές όχι μόνο για τη σχέση σου, αλλά και για όλη σου τη ζωή σε όλους τους τομείς…!
        Πολλά-πολλά και γλυκά φιλάκιαααααα! :*

Σχολιάστε

